Кафедра мікропроцесорних технологій і систем

Мова:

Участь у вебінарі «Як створити центр забезпечення якості освіти – досвід Університету Ватерлоо»

У рамках участі ХНУРЕ у Проєкті «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic IQ) завідувач кафедри МТС Ірина Свид 27.04.2021 року взяла участь у вебінарі «Як створити центр забезпечення якості освіти – досвід Університету Ватерлоо».

На вебінарі детально розглянуто досвід Університету Ватерлоо (Онтаріо,Канада) щодо створення Центру забезпечення якості освіти. Зокрема, процес забезпечення якості освіти та освітні стандарти в Онтаріо, а також їхній вплив на функціонування Центру забезпечення якості. Обговорено обов’язки та діяльність Центру, а також переваги існування такого Центру та його значення для університету.
Спікерка:
Аманда Маккензі, M.A., директорка із забезпечення якості освіти (освітніх програм) в Університеті Ватерлоо, Онтаріо, Канада. Вона також керує процесом забезпечення якості та академічної доброчесності в університеті. Професійний досвід у галузі академічної доброчесності: очільниця Ради академічної доброчесності Онтаріо (AICO) у 2014-2017 рр.; співзасновниця та фасилітаторка Канадського консорціуму Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI); членкиня Перехідного комітету Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI), 2016-2018 рр. Наразі Аманда є членкинею Ради директорів ICAI.
З 2014 року Аманда регулярно проводила День канадського консорціуму ICAI, регулярно виступала на щорічних конференціях Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI), а також проводила презентації на Першій середземноморській конференції ICAI в Афінах (Греція) та на Міжнародній конференції проти плагіату у Європі та за її межами (Чехія). У 2016 році Аманда відвідала Індію для вивчення академічної доброчесності в ряді університетів по всій країні. Зараз у фокусі її роботи академічне шахрайство, підходи викладачів щодо академічної доброчесності та перетин забезпечення якості освіти та академічної доброчесності.

Участь у вебінарі «Як створити центр забезпечення якості освіти – досвід Університету Ватерлоо»